ИРГЭДИЙН САНАЛ ХҮСЭЛТ ХҮЛЭЭН АВАХ


Өргөдөл, гомдлын хариуг: Хуульд заасны дагуу 30 хоногийн дотор хариу хүргүүлнэ.
Иргэдийн өргөдөл гомдлыг хүлээж авах мэргэжилтэн: Д.Жаргалцэцэг
Албан тушаал: Бичиг хэрэг, архив хариуцсан мэргэжилтэн
Ажлын цагийн хуваарь: Даваа-Баасан, 08:30-17:30
Утас: 51261489 (Ажлын цагаар)

Өргөдөл, гомдол гаргагч нь Монгол Улсын Үндсэн хууль болон бусад хуулийг зөрчих, бусдын эрх, эрх чөлөө, хууль ёсны ашиг сонирхлыг хохироох, ялгаварлан гадуурхахыг уриалахыг хориглоно.
Өргөдөл, гомдлыг хянан үзэхгүй байх, буцаах, өргөдөл гомдлын бүртгэл, зохицуулалт, тайлагнал хариуцсан мэргэжилтэн нь өргөдөл, гомдлыг хүлээн авсан өдрөө түүнийг хүлээн авсан талаарх мэдээлэл, холбогдох зөвлөгөө, тайлбар, хариу өгнө. Өргөдөлд заасан асуудлыг судлах, хариу өгөхөд хугацаа шаардлагатай бол тус асуудлыг холбогдох мэргэжилтэнтэй хамтран судалж хариу өгнө.
“Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг хянан шийдвэрлэх тухай” хуулийн дагуу өргөдлийг хүлээн авсан өдрөөс хойш 30 хоногийн дотор шийдвэрлэнэ. Шаардлагатай бол уг хугацааг 30 хүртэл хоногоор сунгана. Саналын шинжтэй өргөдлийн хариуг 60 хоногт багтаан өгнө.


ХОЛБОО БАРИХ

Хаяг: Монгол Улс, Улаанбаатар хот, Чингэлтэй дүүрэг 4-р хороо, Самбуугийн гадамж, Засгийн газрын XI байр, 601, 603, 604, 612 тоот
Утас: (976-51) 261488, 261489, 261490, (976-11) 310642
Факс: (976-11) 310642
И-мэйл: info@monmarad.gov.mn